Futbol

Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on email

KAZANIMLAR

  • Aerobik Kapasiteyi Artırır: 90 dakika boyunca herhangi bir şiddeti çalıştırmak yüksek seviyede dayanıklılık gerektirir. Bu nedenle, futbolcular sıklıkla aerobik kapasiteleri muazzam bir miktara sahiptir – yürümeden sprinte geçebilir ve tekrar tekrar yapmak için çabucak iyileşebilirler. 
  • Kardiyovasküler Sağlığı İyileştirir:  Sürekli yürümek, koşu yapmak ve koşmak, oyuncuların kalp atış hızlarını arttırmaya yardımcı olur ve mükemmel kardiyovasküler egzersiz sağlar. Bu sürekli hareket, oyuncuların kalplerini güçlendirmelerine, koroner arterlerde plak oluşumuna direnmelerine, kan basıncını düşürmelerine ve aşırı kaloriyi yakmalarına yardımcı olur. 
  • Vücut Yağını Düşürür ve Kas Tonu Geliştirir: Futbol daha fazla kas kitlesi oluşturur ve hem yavaş yırtma hem de hızlı twitch kas lifleri alımı yoluyla daha fazla yağ yakar. Genel bir egzersiz olarak, futbol oynamak tipik egzersizlerden daha fazla kalori yakar, çünkü oyuncular aerobik ve anaerobik enerji yolları arasında geçiş yapmak zorunda kalırlar.
  • Kas Kuvveti Oluşturur: Tekmeleme, atlama, mücadele, büküm ve dönüş için daha düşük vücut mukavemeti gereklidir ve aynı zamanda patlayıcı hız için temel oluşturur. Topu korumak, rakiplerini savuşturmak, atış yapmak ve genel gücün ve patlayıcılığa katkıda bulunmak için üst vücut mukavemeti gereklidir. Düzenli futbol oynama tüm vücudu kullanarak güç oluşturur. 
  • Kemik Gücünü Arttırır: Genel olarak, insanlar büyüdükçe kemik yoğunluğu azalır. Futbol maçı sırasında vücuda sürekli ağırlık yükü olan yükler, iskelet çerçevesinin gücünü artırmak için mükemmel bir yoldur. Bir ömür boyu futbolla formda kalmanın sağlanması, kemikleri güçlü tutmanın harika bir yoludur.  Oyuncular elle topu tekmelemek veya birinden pas almak suretiyle el-göz koordinasyonu artırılmıştır. Eşgüdüm ne kadar iyi olursa, bir maçta daha iyi bir avantaj olur. 
  • Ekip Çalışması ve Paylaşımını Teşvik Ediyor: Oyuncuların sahada öğrendikleri dersler hayatlarının geri kalanına tercüme eder ve takım arkadaşı takım arkadaşları benzersiz bir şekilde paylaşır. Ortak bir hedefe ulaşmak için başkalarıyla birlikte çalışma olanağı gündelik hayatla ilgili olduğunda güçlüdür 
  •  Bilişsel Beyin İşlevini Artırır: Futbol, ​​konsantrasyon, sebat ve kendi disiplinindeki becerileri artırmaya yardımcı olur, çünkü hızlı kararlar gerektiren hızlı tempolu bir oyun. Tempolar yavaşlar gibi görünse bile, oyuncular bir geçiş hakkı kazanmak veya rakibin saldırıya maruz kalabileceği bir alanı savunmak için sürekli arazi avantajları arıyorlar. Güven ve Benlik Saygısını Arttırır ve Kaygıları Azaltmaya Yardımcı Olur: Fiziksel güç ve dayanıklılık oluşturmak, hem sahada hem de sahada bir oyuncuyu güven altına almanıza yardımcı olur. Güven ve benlik saygısı, yalnızca spor performansını etkilemekle kalmaz, aynı zamanda okuldaki, kariyer hayatında, aile yaşamında ve arkadaşlık performansında da etkili olur. Ayrıca, egzersizin her formunda olduğu gibi, bir maçtan sonra vücuda salınan iyi-hissi verici endorfinler, büyük stres ve kaygı azaltıcılardır. Birçok çalışma depresyon ve anksiyete için oldukça etkili bir tedavi olarak egzersize dikkat çekmektedir. 

 

ANTREMAN İÇERİĞİ

  • Isınma egzersizleri
  • Top kontrol çeşitleri ve ilk dokunuş
  • Dinamik pas çalışması
  • Statik pas çalışması 
  • 1.Bölgede topu oyuna sokma 
  • Sarmal pas çalışması 
  • 2-1 hücum organizasyonu 
  • 1-2 hücum organizasyonu